Етно-fashion на фестивалі "Країна мрій"

Етно-fashion
Вже вп’яте на фестивалі «Країна мрій» відбувся щорічний проект Етно-fashion. Ukrainian Fashion Week щороку, за ініціативи засновника фестивалю «Країна мрій» Олега Скрипки, представляє покази колекцій брендів, що працюють в етностилі. Свої колекції представили Iryna DIL’, Kostelni, SVITLO, LARA KIM, ЗЕРНО, Едельвіка, бутік-ательє «ОТАМАН».

У рамках проекту Етно-fashion, окрім дизайнерських показів, гості фестивалю відвідали шоу-рум із представленими етноколекціями. А також різноманітні майстер-класи,  що відбувалися на майданчику Етно-fashion. 

Традиційно, фестиваль «Країна мрій» вразив насиченою програмою з вечірніми головними подіями на основній сцені: концертними виступами найкращих музикантів, українських фольклорних ансамблів та виконавців етнічної музики.

IRYNA DIL

Натхненням для створення колекції став самобутній Петриківський розпис – декоративно-орнаментальний живопис, що є культурним національним надбанням України. Колекція IRYNA DIL є сучасною стилізацією традиційних рослинних та квіткових орнаментів Петриківки у модних тканинах, авторському принті та жіночому силуеті 1970-х років. Характерний акцент бренду IRYNA DIL – застосування традицій ручної роботи, вишивки, аплікацій у поєднанні з новими технологіями та розробками. Домінанта творчості дизайнерки Ірини Діль – романтичні жіночні сукні з рослинним декором.

 

  

KOSTELNI

Ательє KOSTELNI існує понад 15 років. Дизайнери Руслан та Марія Костельні  працюють у різних напрямках, застановивши 4 бренди: KOSTELNI COLLEction, KOSTELNI unicum-2-га лінія, ВАG KOSTELNI-шкіряні сумки, DACADEOS-молодіжна лінія. В етнічному стилі дизайнери створили вже 2-гу колекцію, переосмислюючи  український національний костюм та його філософію. Нова колекція "Повернулась" символізує повернення до свого коріння та джерела. За основу взяті різні форми та методи народної творчості у пошитті одягу – форма рукава і довгої сорочки, використання ручного призбирання буфа та української витинанки...

 

  

 SVITLO

Дизайнерська студія SVITLO працює в Києві з 2012 року. Цього року на Етнофешн  SVITLO представла колекцію під назвою «Соломія». Це жіноче ім'я, що означає «мир». Символом мирного життя є поля золотої пшениці. Тому саме образ стиглого колосся надихнув дизайнерів на використання в колекції вишивки золотавого кольору, узорів з колосками і аксесуарів з соломи. Навіть ґудзики виконані з елементами соломи.

  
   

LARA KIM

Дизайнерка бренду Lara Kim Лариса Кохана представила колекцію "Вільний птах", сповнену символізму. Колекція створена на основі кролевецького рушника, який є діамантом Слобожанської культурної спадщини. У тканому орнаменті рушника приховано український національний духовний код. Саме тому "Вільний птах" уособлює в собі мрію українського народу про свободу та незалежність.

  

ЗЕРНО

Мультибрендовий бутік одягу та аксесуарів ЗЕРНО заснований 2014 року в Києві. Акцент на етнічний дизайн – це результат бажання зберегти та переосмислити українські традиції та звичаї далеких країв. Для створення колекцій одягу тут використовують натуральні матеріали: коноплі, бавовну, шовк, вовну. А для оздоблення часто звертаються до технік вибійки та вишивки. Бренд працює з дизайнерами, майстрами, чиє виробництво максимально екологічне, тому багато речей зроблено вручну. ЗЕРНО прагне стати прикладом екологічної відповідальності, створюючи одяг, непідвладний часу.

  

ЕДЕЛЬВІКА

Вперше на ЕТНО-fashion бренд ЕДЕЛЬВІКА представив колекцію сучасного жіночого одягу в етностилі з натуральних тканин. ЕДЕЛЬВІКА не тільки виготовляє жіночий та дитячий одяг, але й різноманітні тканини, домашній текстиль у національному та класичному стилі з матеріалів власного виробництва, пропонує асортимент вишиванок та інше. На сьогодні компанія співпрацює з найбільшими мережами гіпермакетів України та іншими вітчизняними підприємствами.

  

ОТАМАН

«Отаман» – це міні-платформа, де представлені якісні та унікальні зразки як сучасного стилізованого одягу, взуття, аксесуарів і прикрас, так і справжні автентичні речі «з бабусиної скрині», а також сувеніри та сувенірна зброя, створена народними майстрами з різних куточків України. Цього літа бренд запускає нову лінію стильного, якісного, носибельного українського одягу, перші зразки якого було презентовано в межах проекту ЕТНО-fashio. Автор ідеї – Іван Слободяник, дизайнер – Лілія Братусь.

  

Б’юті партнером  показів в рамках EТНО-fashion стала авторська школа стилю та макіяжу Татяни Бойко BOYKO BEAUTY SCHOOL – школа приватного зразка, що існує в Києві з 2010 року. Boyko Beauty School пропонує комплексне навчання у сфері професійного макіяжу і створення образу в цілому. Образи моделей довершили зачіски від майстрів NEW LOOK STUDIO. Партнером fashion-шоу стала модельна аґенція «Linea 12».

Гості фестивалю відвідали майстер-клас з етнофлористики від студії сучасного дизайну «ЕтноІдея», яка власне і займалась оформленням майданчика ЕТНО-fashion.

Следите за нашими новостями в соцсетях: Viva! в Facebook и ВКонтакте

Элегантная Миранда Керр блистает в рекламе ювелирного бренда
Попередній матеріал
Элегантная Миранда Керр блистает в рекламе ювелирного бренда
Состоялась вторая вcтреча женского клуба Silemza
Наступний матеріал
На второй встрече женского клуба Silenza женщины научились быть счастливее
Новини партнерів